Na této plavbě spolu objevíme krásy jižní Dalmácie.
Cena: 700 €/osoba/týden
- Sleva - FIRST MINUTE 10% při objednání plavby 6 měsíců před termínem konání plavby.
- Studentská sleva: 15 % (je pro každého studenta, který se prokáže dokladem o studiu).
- Skupinová sleva: za dalšího člena posádky, kterého přivedete s sebou na plavbu, získáte slevu 10% z Vaší ceny plavby, za další dvě osoby dostanete slevu 20% z Vaší ceny plavby, za další tři osoby 30% z Vaší ceny plavby, za další čtyři osoby 40% z Vaší ceny plavby, za dalších pět osob 50% z Vaší ceny plavby, za dalších šest osob 60% z Vaší ceny plavby a za dalších sedm osob od nás získáte ZDARMA Vaši plavbu pro 1 osobu!
Jednotlivé slevy se mezi sebou nesčítají.
Trasa: BRAČ- HVAR - KORČULA - DUBROVNIK - BRAČ (délka trasy cca 270 NM)
Cena zahrnuje:
Pronájem lodě na týden
Skipper
Závěrečný úklid lodě
Poplatky za kotvení v domovském přístavu
Pojištění kauce
Cena nezahrnuje:
Lůžkoviny
Turistická Tax 1,50 € os/den
Pojištění osob
Spotřebované pohonné hmoty (cca 25 €/os)
Poplatky za kotvení a stání v jiném než domovském přístavu (cca 30 €/os)
Strava (posádka zajišťuje a hradí stravu i pro kapitána lodě)
Doprava (posádka zajišťuje a hradí dopravu i pro kapitána lodě)
Hvar
Ostrov Hvar je čtvrtým největším ostrovem v jadranském souostroví a také druhým nejdelším. Hvar se vyznačuje velmi mírným příjemným podnebím, vyniká největším počtem hodin slunečního svitu na celém východním Jadranu.
Hvar byl známý od starověku pro svoji strategickou polohu. Významná střediska cestovního ruchu na Hvaru jsou města Hvar, Starí Grad a Jelsa.
Korčula
Ostrov má bohatou prehistorii. Přestože Korčulané vnímají jako zakladatele svého města Antenora, jež uprchl z Troje, byly zde nalezeny dokonce ještě starší důkazy osídlení - neolitické pohřební mohyly a řecká kolonie. Vedle dřeva na stavbu lodí zásobovaly korčulanské doly kamenem pro stavbu budov i vzdálená města.
Opevněné staré město Korčula s ulicemi uspořádanými do vzoru rybí kostry vystaveno v těsné blízkosti útesů. Výstavba za hradbami byla zakázána až do 18. století, dřevěný padací most byl nahrazen až v roce 1863. Všechny rovné uličky jsou stupňovité (s výjimkou těch, jež vedou podél jihovýchodních hradeb.Ve městě najdeme několik zajímavých historických památek: římskokatolickou katedrálu Svatého Marka, františkánský klášter z 15. století a masivní městské opevnění
Dubrovnik
Donedávna se tradovalo, že Dubrovník, původním jménem Ragusa, vznikl sloučením dvou osad: Laus a Dubrava, slovanské osady na pobřeží ve 12. století obě osady spojily v jednotný celek, když byla zasypána původní úžina, na jejímž místě se dnes nachází třída Stradun.
Podle posledních archeologických zjištění a rekonstrukce starořeckých námořních cest byl původně řeckou námořnickou osadou. Pod Stradunem, v místech, kde měla být zasypaná úžina, se našly přirozené pískové vrstvy.
V historickém Dubrovníku trvale žije jen pět tisíc lidí, takže je městem, které je možné z okolních kopců přehlédnout jedním pohledem. Celý Dubrovník je jen jedna velká pěší zóna. Třemi vstupními branami totiž nesmí projet žádné soukromé auto.
Pěším však nepatří jen úzké dubrovnické uličky, ale i impozantní hradby, jimiž je celé město obehnáno. Široké jsou šest a vysoké až třiadvacet metrů, kolem dokola měří bezmála dva kilometry. Kamenné domy a domky se tulí až přímo pod ně, jejich obyvatelé si už dávno zvykli na to, že jim zvědaví turisté doslova a do písmene nahlížejí do hrnců i do ložnic a bez sebemenších zábran vaří, hrají si s dětmi nebo pospávají při odpolední siestě před očima turistů. Město je jedním z nejkrásnějších na pobřeží Středomoří.